Followers

Saturday, 27 April 2013

DAP SARAWAK Perlekeh SUMPAH LAKNAT!


Lihatlah kebiadapan dan kurang ajarnya parti komunis DAP Sarawak ni. Pihak DAP secara sengaja memasang poster ini semasa lawatan YAB Perdana Menteri ke Kuching hari ini. Semua orang sudah tahu bahawa YAB Perdana Menteri telah melafazkan sumpah laknat untuk menepis dakwaan pihak pembangkang bahawa beliau dan isteri beliau telah terlibat di dalam kes pembunuhan warganegara Mongolia, Altantunya.




Bagi kita yang beragama Islam, sumpah laknat adalah sesuatu benda yang tidak boleh dimain-mainkan. Kesannya amatlah amat kita takuti. TAPI, DAP KOMUNIS TELAH MEMPERMAINKAN SUMPAH LAKNAT INI. Kalau dah berani nak perlekehkan sumpah laknat, bayangkan sahaja macam mana KOMUNIS DAP ini akan memperlekehkan agama Islam.

Semoga kumpulan penguatkuasa pilihanraya akan mengambil tindakan kepada poster BIADAP nih!

* UNDI DAP = SOKONG PERLEKEHKAN ISLAM!

Friday, 26 April 2013

VIDEO HANGAT! Karpal Singh 'DIHUMBAN' Penyokong Sendiri!

Agak terkejut bila mendapat video yang diberikan oleh rakan  melihat Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh telah 'dihumban' oleh penyokong mereka sendiri. Kita tahu ramai ahli DAP yang tak suka dengan Karpal Singh nih, tapi tak perlu lah nak humban-humban orang tua yang pakai kerusi roda. Kesian jugak lah tengok orang tua tu tersembam kat atas pentas.

video

Tapi kalau nak fikir balik, ni macam nak tagih simpati pun ada. Semua dah tahu sokongan kepada Pakatan Pembangkang semakin lama semakin kurang sebab diaorang nih dah sampai tahap merapu. Asyik nak salahkan BN tapi diaorang langsung tidak memberi apa-apa cadangan yang bernas untuk memajukan negara. Asyik-asyik demo .. asyik-asyik demo!

Gambar bawah ni pun mungkin nak mintak kesian jugak kot? Tapi Awangku harapkan semuanya kembali sihat dan tidak cedera teruk dalam melakukan 'stunt' masing-masing. Lagipun, kita semua hamba Allah yang serba kekurangan. Amin.




* Salam hari Jumaat!

Thursday, 25 April 2013

Dato' Shaharuddin bin Ibrahim, Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/CDN) Di Tembak Mati!


Mendapat berita sedih dari Putrajaya:

Pada jam lebih kurang 8.00 pagi hari ini, Dato’ Shaharuddin bin Ibrahim, Timbalan Ketua Pengarah Kastam(Perkastaman/CDN) Malaysia yang sedang dalam perjalanan ke pejabat di Putrajaya telah ditembak sebanyak  2 das di tengkuk dan pipi bertempat di lampu isyarat Lebuh Sentosa, Presint 7, Putrajaya.Mangsa disahkan meninggaldunia sebentar tadi.

Tuesday, 23 April 2013

DAP TIRU KOMUNIS @ KOMUNIS TIRU DAP?

Sering orang menyatakan bahawa sudah menjadi 'open secret' yang parti DAP masih membawa ideologi komunis walaupun dengan bertopengkan perkataan 'demokratik' pada nama parti tersebut. Ideologi komunis yang hendak secara paksa diterapkan di Malaysia oleh Chin Peng semasa zaman darurat telah dilihat menjadi asas perjuangan parti DAP.


Tapi gambar diatas nih lagi lah memeningkan kepala. Adakah DAP tiru komunis atau komunis yang tiru DAP. Ntah-ntah 'open secret' tu memang betol dan DAP memang sepanjang ini masih mengekalkan ideologi komunis! 

Kepada yang menyokong sangat DAP tu perlu fikir 10 juta kali kalau nak sokong. Mungkin kita generasi muda nih malas nak fikir tentang hal ni tapi kalo tanya generasi yang pernah merasai kesengsaraan dan kekejaman komunis, mereka akan menentang apa yang ada kaitan dengan komunis. Golongan muda harus belajar, faham dan berfikir tentang sejarah negara kita. Jangan kerana janji-janji 'Eutopia' kita secara halus telah dijajah kembali oleh komunis!

* Mahukan KEADILAN bukan KESAKSAMAAN!

Friday, 19 April 2013

#UPDATE PRU - 13 : Petandingan 3 Penjuru di P.220 Baram

PRU - 13 kali ini di P.220 Baram akan menyaksikan pertandingan 3 penjuru. BN akan diwakili Encik Anyi Ngau, Roland Engan (PKR) dan Patrick Sibat (BEBAS).

#PRU-13 : Anyi Ngau - Calon BN P.220 Baram diiringi oleh YB Datuk Sylvester Entrie dan YB Dennis Ngau. Satu tanda baik untuk BN di Baram!

Satu petanda baik untuk BN di Baram..

UPDATE PRU-13 : Hangat dan meriah di P.203 Lubok Antu

Berikut gambar-gambar terkini kumpulan penyokong parti BN, PKR dan SWP yang akan bertanding di P.203 Lubok Antu.

#UPDATE PRU-13 : Penyokong BN mula berkumpul di Pusat Penamaan Calon P.220 Baram

Penyokong BN di kawasan parlimen P.220 Baram mula kelihatan di sekitar kawasan Pusat Penamaan Calon P.220 Baram di Pejabat Daerah Marudi.

Calon yang dijangka bertanding di P.220 Baram adalah En. Anyi Ngau (BN) dan En. Roland Engan (PKR).

#UPDATE PRU-13 : Hangat tp tenang di P.203 Lubok Antu.

Keadaan mula hangat di kawasan parlimen P.203 Lubok Antu dengan penyokong parti masing-masing telah mula berkumpul di pekan Lubok Antu untuk menyokong calon parti berkenaan.

Walaupun hangat tetapi keadaan masih tenang tanpa sebarang kejadian yang tidak di ingini.

P.205 Lubok Antu dijangka menyaksikan pertandingan 3 penjuru. Calon BN adalah En. William @ Nyallau Badak, Nicholas Bawin (PKR) dan Larry Sng (SWP)

Thursday, 18 April 2013

VIDEO HANGAT! YB CHONG CHIEN JIEN PUN SAYANG YAB KETUA MENTERI. - Edisi dalam hati ada taman.

Walaupun selalu nak kutuk , YB Chong Chien Jien sememangnya sayang jugak kat YAB Ketua Menteri! Perkara ni telah terbukti apabila YB Chong pada 16 April 2013 telah bersusah payah datang ke Wisma Bapa Malaysia di dalam keadaan panas terik semata-mata nak berikan kek kepada YAB Ketua Menteri. 

Majlis penghantaran kek tersebut telah disambut oleh sekumpulan pemuda gagah daripada Pemuda BN yang  dengan penuh budi bahasanya menerima kek tersebut. Kumpulan Pemuda BN tersebut juga telah memberi baju t-shirt 'We Love CM' dan diterima dengan penuh terharu dan berbangga oleh YB Chong!

Mari ler tengok klip video yang terhangat nih!

video

Walaupun niat nak hantar kek tu ada niat terkutuk, tapi cara sambutan daripada Pemuda BN amat dipuji. YB Chong patut sedar bahawa politik kasar dan kurang ajar tidak disukai oleh orang Sarawak! Jangan nak menjaja cara politik kotor di Negeri Sarawak. Sedarlah YB Chong bahawa anda adalah seorang YB kelahiran Negeri Sarawak. Adat resam, budi bahasa dan tatasusila orang Sarawak sepatutnya pihak YB hormati. Jangan nak terhegeh-hegeh nak bawak budaya politik yang bukan melambangkan budaya orang Sarawak ke sini. Kita sepatutnya bangga bahawa kita mengamalkan politik 'gentleman' dan bermaruah!

* Hidup Ngap Sayot! Tiba-tiba bersemangat!

Tuesday, 16 April 2013

SENARAI PENUH CALON BN SARAWAK BAGI PRU-13!

Berikut merupakan senarai penuh BN bagi PRU-13 yang telah diumumkan oleh YAB Pehin Sri Ketua Menteri Sarawak :

P.192 Mas Gading :
Nogeh ak Gumbek

P.193 Santubong :
Datuk Dr. Haji Wan Junaidi bin Tuanku Jaafar

P.194 Petra Jaya :
Datuk Hj Fadillah bin Hj Yusof

P.195 Bandar Kuching :
Tan Kai

P.196 Stampin :
Dato' Yong Khoon Hian @ Yong Khoon Seng

P.197 Kota Samarahan
Rubiah bt. Wang 

P.198 Mambong
Dato' Dr. James Dawos Mamit

P.199 Serian
Datuk Riot ak Jaem

P.200 Batang Sadong
Puan Hajah Nancy bt. Hj Shukri

P.201 Batang Lupar
Datuk Hjh. Rohani bt. Hj Abd. Karim

P.202 Sri Aman
Masir ak Kujat

P.203 Lubok Antu
William @ Nyallau Badak

P.204 Betong
Dato' Sri Douglas Uggah Embas

P.205 Saratok
Tan Sri William Mawan Ikom

P.206 Tanjong Manis
Datuk Hjh Norah bt Abdul Rahman

P.207 Igan
Datuk Hj. Wahab b. Hj. Dolah

P.208 Sarikei
Ding Kuong Hiing

P.209 Julau
Dato' Joseph Salang ak Gandum

P.210 Kanowit
Datuk Aaron Ago ak Dagang

P.211 Lanang
Datuk Tiong Thai King

P.212 Sibu
Lau Lee Ming

P.213 Mukah
Dato' Sri Dr. Muhammad Leo Micheal Toyad Abdullah

P.214 Selangau
Datuk Joseph Entulu ak Belaun

P.215 Kapit
Datuk Alexender Nanta Linggi

P.216 Hulu Rajang
Ugak ak Kumbong

P.217 Bintulu
Dato' Sri Tiong King Sing

P.218 Sibuti
Ahmad Lai bin Bujang

P.219 Miri
Datuk Sebastian Ting Chew Yiew

P.220 Baram
Anyi Ngau

P.221 Limbang
Hasbi bin Habibollah

P.222 Lawas
Dato' Henry Sum Agong

Saturday, 13 April 2013

Anwar Ibrahim Gunakan DS Najib dan Taib Mahmud Sembunyikan Kekayaan Diri Sendiri!



Di dalam ceramah Anwar Ibrahim di seluruh negara, beliau telah 'menjaja' dakwaan bahawa DS Najib dan Taib Mahmud telah mengkayakan diri sendiri dengan menyalahgunakan kuasa. Tetapi rakyat biasa tidak mengetahui bahawa Anwar Ibrahim disebalik lakonan beliau taraf A++  telah turut mengumpul hartanya sendiri. Tetapi pengumpulan harta beliau adalah dengan bersengkokol dengan penyangak antarabangsa dan Yahudi Zionis keparat.

Maklumat ni bukan daripada sumber biasa tetapi daripada sumber Wikileaks.


“Wikileaks reveals Anwar’s wealth derived from various sources. Among them are the FBI, CIA, Mossad, MI5, Israeli National Bank, Citibank and others”.
1. Name : Mr Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : DD-2141-7922-549-F
Amount : USD $ 10,000,000.00
Date of opening account : 21/04/97
Date of Maturity : 21/04/99
2. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : United Overseas Bank
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : M-3914-7179-212-D
Amount : S $ 5,500,000.00
Date of opening account : 28/05/97
Date of Maturity : 28/05/99
3. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Development Bank of Singapore
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : B 1712-341-619-C
Amount : S $ 8,000,000.00
Date of opening account : 29/06/97
Date of Maturity : 29/06/99
4. Name: Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Bank of China
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : D 319-2218-512-J
Amount : USD 3,500,000.00
Date of opening account : 28/02/98
Date of Maturity : 28/02/01
5. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : M 374-6593-88 D
Amount : USD 4,000,000.00
Date of opening account : 08/06/97
Date of Maturity : 08/06/99
6. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : BD 5211-7925-8716-51 MA
Amount : USD 6,500,000.00
Date of opening account : 08/06/97
Date of Maturity : 08/06/99
7. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : E- 6654-662-719-M
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 09/07/96
Date of Maturity : 09/07/99
8. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : American Express Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : J-5152-6161-311-D
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 24/01/97
Date of Maturity : 24/01/00
9. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
3 years
Account No : FG 3469-4462-9172 (DE)
Amount : USD 10,000,000.00
Date of opening account : 21/09/96
Date of Maturity : 21/09/99
10. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : H 7639-1722-5243 (MG)
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 09/06/97
Date of Maturity : 09/06/99
11. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit
1 years
Account No : DC 7943-7716-2713 33 NB
Amount : S $ 7,500,000.00
Date of opening account : 10/12/97
Date of Maturity : 10/12/98
12. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : GH 1299-4166-339 A
Amount : S $ 5,000,000.00
Date of opening account : 11/06/97
Date of Maturity : 11/06/99
13. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israel National Bank
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : D 1471-3134-22 F
Amount : S $ 3,000,000.00
Date of opening account : 03/04/97
Date of Maturity : 03/04/99
14. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit
2 years
Account No : AB 7193-4111-331 (A)
Amount : S $ 6,000,000.00
Date of opening account : 20/12/96
Date of Maturity : 20/12/98
15. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency
3 years
Account No : FA 9132-3156-212 E
Amount : USD 7,000,000.00
Date of opening account : 11/04/96
Date of Maturity : 11/04/99
16. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : M 819-5512-71 D
Amount : USD 6,000,000.00
Date of opening account : 06/05/97
Date of Maturity : 06/05/99
17. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Citibank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : M 819-5512-71 D
Amount : USD 5,000,000.00
Date of opening account : 06/05/97
Date of Maturity : 06/05/99
18. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit
3 years
Account No : GM 5210-6125-8862-49 DG
Amount : S $ 6,000,000.00
Date of opening account : 10/04/96
Date of Maturity : 10/04/99
19. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : HD 4179-2416-3829-31AD
Amount : USD 5,500,000.00
Date of opening account : 21/12/96
Date of Maturity : 21/12/98
20. Name : Mr. Anwar bin Ibrahim
Post : Deputy Prime Minister
Passport No. : D 283767 (M)
Bank : Israeli National Bank
Type of Account : Fixed Deposit (Foreign Currency)
2 years
Account No : SD 3912-4942-6918-72 DA
Amount : S $ 8,000,000.00
Date of opening account : 03/12/96
Date of Maturity : 03/12/98
* Bagi penyokong Anwar Ibrahim tu, patutnya berfikir 10x sebelum nak bagi derma dengan pelakon taraf cerita BF!

RAFIZI MENGAKU KALAH, KURANG ILMU



ANGKAT BAKUL DIRI SENDIRI; GAGAL JAWAB ISU
Artikel Mymassa ini http://mymassa.blogspot.com/2013/04/rafizi-diberhentikan-di-petronas-kerana.html  mendapat jawapan helah belah diri di sini http://rafiziramli.com/2013/04/perletakan-jawatan-petronas/

Rakan kami di Petaling Jaya memberitahu betapa Rafizi berbelah-bahagi samada mahu menjawab atau tidak isu yang kami bangkitkan. Akhirnya Rafizi bangun "mengetik" keyboard menjawab dengan penuh tekun, sayangnya Rafizi hanya menjawab isu dia diberhentikan di Petronas dengan mengangkat bakulnya sendiri, menunjukkan betapa buruknya sikap Rafizi ini.
RAFIZI MENGANGKAT BAKUL DENGAN KELULUSAN LOWER SECOND CLASS...KALAU DIA MOHON KERJA DI SYARIKAT CINA LAKU TAK ?

Rafizi tidak mampu menjawab dua lagi isu yang kami bangkitkan ini http://mymassa.blogspot.com/2013/04/bahagian-dua-rafizi-paksa-rakyat-beli.html dan juga ini http://mymassa.blogspot.com/2013/04/bahagian-tiga-rafizi-bina-kilang-besi.html.

Ini menunjukkan Rafizi yang mendapat Biasiswa Kerajaan Persekutuan untuk belajar dan bekerja juga dengan GLC Kerajaan Persekutuan, dengan kelulusan Lower Second Class (Jika di Universiti Malaya, hanya lebih kurang CGPA -+1.99 lebih sedikit sahaja), Gagal menjawab isu-isu Ekonomi di atas.  Barangkali Rafizi terpaksa mengadap Anwar lagi bagaimana mahu menjawab isu-isu berbangkit itu.

Jika bukan dengan "Ehsan" dan "Belas Kasihan" Kerajaan Persekutuan, Rafizi sudah pasti merempat mengemis mencari kerja di syarikat-syarikat Cina. Nasib baiklah Kerajaan Persekutuan memberi peluang belas kasihan kepadanya di Petronas dan Pharmaniaga.

Mengapa Rafizi gagal menjawab dua isu besar di atas? Sebabnya mudah, Rafizi tidak mengetahui environment ekonomi dunia yang bergerak pantas. Jika hanya menggunakan pengalaman lama yang tidak berkembang dan statik, ianya pasti akan merosakkan elonomi dan bisnes dalam negara.

Anda Tweet Rafizi sekarang, pernahkah dia menghadiri Automotive Convention Circuit 2001 hingga 2013? Pernahkah Rafizi menghadiri National Automotive Market Seminar? Adakah Rafizi ahli kepada Used Car Dealer Convention? Jika anda membawa Rafizi ke NADA University dan dia membentangkan Plan Penurunan Harga kereta yang dibanggakannya itu, saya sangat yakin Negara kita akan ditertawakan oleh peserta seminar!

Kita minta sahaja Rafizi membentangkan tajuk "Sales Trend" di Malaysia, saya gerenti Rafizi yang hanya lulus Lower Second Class pasti terduduk dan malu!

Di Malaysia, Rafizi bolehlah mengangkat Bakulnya sendiri!

Saya belum lagi bercakap tentang Industry Relations, Legal Affairs dan sebagainya.

Saya kadangkala ketawa sendiri, Rafizi bila bercakap bab ekonomi, seperti "Membeli Pisang Goreng" di warung Mak Nyah? 

Terima kasih kepada mymassa kerana menyiarkan artikel-artikel saya.(R.R.Kevin ,Kuala Lumpur)

Agen Negara Asing Di Kesan Di Ceramah Anwar Ibrahim di Kuching, Sarawak?

Seorang warga asing telah dikesan mengikuti Anwar Ibrahim di sepanjang siri ceramah Anwar Ibrahim di Kuching, Sarawak. Warga asing tersebut telah mula dikesan berada bersama Anwar Ibrahim di ceramah beliau di Siburan. Di dalam ceramah beliau di Maong Bazaar, kelibat warga asing tersebut tidak kelihat mungkin kerana kehadiran penonton yang agak ramai. Tetapi warga asing tersebut dikesan semula kehadirannya semasa ceramah Anwar Ibrahim di Bandar Baru Samariang.





Persoalan disini ialah siapakah warga asing tersebut? Apakah perkara yang dilakukan oleh beliau semasa ceramah Anwar Ibrahim? Apakah peranan beliau di dalam penganjuran ceramah tersebut? Dan persoalan yang paling penting, apakah kaitan beliau dengan Anwar Ibrahim?




Perkara ini perlu dilihat dengan lebih serius oleh pihak keselamatan bagi mengelakkan berlakunya perkara-perkara yang tidak diingini kepada negara kita.

ANWAR IBRAHIM DEDAHKAN MACAI PEMBOCOR RAHSIA KERAJAAN DAN PEMBELOT NEGARA!

Di dalam keghairahan Anuwar Ibrahim hendak menagih simpati bagi memastikan angan-angannya menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-7, kerakusannya sendiri telah memberi malapetaka kepada orang suruhannya sendiri. Di dalam ceramah di Bandar Baru Semariang pada 11 April 2013 lepas, beliau telah memaklumkan kepada semua penonton aksi badut beliau bahawa bekas-bekas pegawai tentera yang telah menyertai beliau di dalam PKR adalah pembocor rahsia kerajaan dan pembelot negara.

Pengkhianat negara tersebut telah memberikan maklumat kepada Anuwar Ibrahim dan telah juga telah dimanipulasikan oleh beliau untuk tentang rahsia yang berkaitan dengan peralatan ketenteraan. Adakah kerana kuasa dan wang mereka pengkhianat ini sanggup melanggar sumpah setia mereka kepada negara. Adakah kerana perasaan tidak puas hati mereka mereka sanggup mengadaikan maruah dan membiarkan kedaulatan negara diperdagangkan?

video

Rakyat di negara ini dan di Negeri Sarawak khususnya perlu sedar bahawa sekiranya golongan yang bersekongkol dengan kumpulan Anuwar Ibrahim dengan senang sahaja melupakan sumpah taat setia mereka kepada negara, tentulah lebih mudah mereka melupakan tanggungjawab mereka kepada kebajikan rakyat biasa. Jika maruah dan harga sanggup mereka gadaikan kerana wang dan harta, tentulah  kedaulatan negara kita yang kita pertahankan selama ini senang sahaja mereka lepaskan.

Inikah pemimpin yang kita inginkan? Jangan kerana kita terpegun dengan kepetahan si Anuwar Ibrahim, kita tidak melihat adanya pembohongan yang secara senyap melenyapkan masa depan kita di negara yang bertuah ini. Jangan kita tertipu dengan pembohongan yang sentiasa dijaja disana-sini.

*Pastikan si Anuwar Ibrahim nih takkan jadi Perdana Menteri.