Followers

Friday, 26 April 2013

VIDEO HANGAT! Karpal Singh 'DIHUMBAN' Penyokong Sendiri!

Agak terkejut bila mendapat video yang diberikan oleh rakan  melihat Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh telah 'dihumban' oleh penyokong mereka sendiri. Kita tahu ramai ahli DAP yang tak suka dengan Karpal Singh nih, tapi tak perlu lah nak humban-humban orang tua yang pakai kerusi roda. Kesian jugak lah tengok orang tua tu tersembam kat atas pentas.


Tapi kalau nak fikir balik, ni macam nak tagih simpati pun ada. Semua dah tahu sokongan kepada Pakatan Pembangkang semakin lama semakin kurang sebab diaorang nih dah sampai tahap merapu. Asyik nak salahkan BN tapi diaorang langsung tidak memberi apa-apa cadangan yang bernas untuk memajukan negara. Asyik-asyik demo .. asyik-asyik demo!

Gambar bawah ni pun mungkin nak mintak kesian jugak kot? Tapi Awangku harapkan semuanya kembali sihat dan tidak cedera teruk dalam melakukan 'stunt' masing-masing. Lagipun, kita semua hamba Allah yang serba kekurangan. Amin.




* Salam hari Jumaat!

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete